Archos MM ARCHOS MP3 Gmini XS 100 Black 3Gb 3 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Archos MM ARCHOS MP3 Gmini XS 100 Black 3Gb 3 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

John Brouwer 05-07-2007

Ik heb de mp3-speler nu ongeveer 9 maanden. Ik heb een versie van 4gb.

Geluidskwaliteit: Kan ik niet zo goed over oordelen en daarom zal ik niks veranderen aan het huidige cijfer. Het geluid is in ieder geval wel voldoende.

Mogelijkheden: De mogelijkheden zijn goed met onder andere de mogelijkheid de taal in te stellen en de equalizer. Je kan ook playlists maken, enz.

Gebruiksgemak: Als je alles een beetje door hebt werkt het heel makkelijk.
Het toevoegen met Windows Media Player moet je ook een beetje doorkrijgen en is niet zo makkelijk als het slepen van map naar map natuurlijk maar alles wordt wel gelijk op artiest, enz. gezet.

Vormgeving: Alles is behoorlijk vormgegeven, niet te veel knopjes, enz.

Degelijkheid: Als het slecht is kan je het zeker teleurstellend noemen.
Na een aantal maanden wilde hij niet meer opstarten of schakelde hij na een x-aantal seconden uit. Ik heb hem toen laten maken, wat 4 weken duurde.
Een aantel weken geleden is het scherm kapot gegaan, het zwarte inkt verschijnsel, waarschijnlijk omdat mijn sleutel er tegenaan gestoten is in mijn broekzak. Dit valt niet onder de garantie en kost waarschijnlijk meer dan E 100.
Als klap op de vuurpijl heb ik hem vorige week laten per ongeluk, behoorlijk zachtjes, laten vallen en is het opstartprobleem weer terug gekomen.
Ik ben het nu zat en ga een andere mp3-speler komen. Volgens mij ligt het aan de harde schijf die gewoon snel beschadigd.